ВАЛЕНТИНА ПЕЕВА: МИКРОПИГМЕНТИСТЪТ Е КОЛОРИСТ, ПРОЕКТАНТ, ПСИХОЛОГ И ТЕХНИЧАР. ТАЗИ ПРОФЕСИЯ НЕ Е НИКАК ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ.

POSTED BY ДЪЛГОЛЕТИЕ | НОЕМВРИ 27, 2017 | НОВИНИ
Валентина Пеева е специалистът, който избрахме за второто си интервю в сайта на Дълголетие. И определено не сгрешихме, когато се спряхме на нея. Валентина провежда курсове по микроблейдинг за Обучителен център Дълголетие Варна. Тя е млада дама с богат опит в разкрасителната индустрия. Осмелих се да се срещна с нея въоръжена с известно количество въпроси и с леко притеснение от зле оформените си вежди 🙂 . Разговорът ни не беше никак кратък и аз успях да видя една позитивна, спокойна, удовлетворена и много одухотворена дама. Направи ми силно впечатление балансът между уравновесената й натура и артистичните й заложби, замислих се колко важни качества са това за успешния резултат от подобна прецизна и дълготрайна процедура . И така, без да разбирам в дълбочина от микроблейдинг, си я предстaвих като точния човек за тази отговорна работа.
Ето и какво точно ми каза тя:

ЗАЩО МИКРОБЛЕЙДИНГ? КАКВО И КАК ВИ ВДЪХНОВИ?

За мен това е едно уникално изкуство, което може да те преобрази тотално, да ти придаде по-женствен, по-модерен, по-нежен вид и изражение. Точно тези трансформации ме вдъхновиха.

КОГА СЕ ПРЕВЪРНАХТЕ ОТ НАЧИНАЕЩ В СПЕЦИАЛИСТ ПО МИКРОБЛЕЙДИНГ?

Преходът е много естествен. Мисля, че моите клиентки ме направиха специалист. Аз самата съм много прецизна и педантична в работата си и това винаги ми е помагало. Имам собствено виждане за начина, по който трябва да изглеждат нещата.

ИЗИСКВАТ ЛИ СЕ СПЕЦИАЛНИ УМЕНИЯ В РИСУВАНЕТО /ПРИ ПЕРМАНЕНТНОТО ИЗПИСВАНЕ НА ВЕЖДИ/?

Невинаги. Нужно е да знаете как да щриховате. Опит е да щриховате правилно. Всичко се постига с много постоянство и любов към работата.

ИМАТЕ ЛИ ЛЮБИМИ МОМЕНТИ В РАБОТНОТО ЕЖЕДНЕВИЕ?

Ооо, разбира се. Като цяло всеки ден прекаран в студиото за мен е страхотен, но не мога да скрия, че най-голямо удоволствие изпитвам, когато виждам щастливите дами да кокетничат пред огледалото и да се усмихват. Това ме кара да се чувствам полезна и свършила работата си перфектно!

КАКВО СЕ СЛУЧВА, АКО РЪКАТА ТРЕПНЕ? ИЛИ ДОКОЛКО Е ВАЖНА ТОЧНОСТТА?

За да започнеш работа, ръката трябва да е овладяна и напълно спокойна. Това се постига с тренировки и опит. Има си и тънкости при изпълнението. Разбира се, че стават грешки, но за щастие те са поправими. Точността на окото е много важна за мен, да визуализираш нещата добре, така знаеш какво правиш и хората ти имат 100 % доверие.

КОГА УЧЕНИКЪТ СЕ ПРЕВРЪЩА В УЧИТЕЛ?

Когато е работил достатъчно дълго и има какво да предаде на последователите си.

КАКВО ВИ ДАВА РАБОТАТА С КУРСИСТИТЕ НА ДЪЛГОЛЕТИЕ?

Работата като преподавател е много отговорна. За мен тя е ново предизвикателство. Страхотно е да предаваш знанията и уменията си на млади и амбициозни хора. Искам, освен всичко друго, да им вдъхна кураж, да предам моята магия и страст, с която работя.

КОИ СА НАЙ-ПОДХОДЯЩИТЕ КАНДИДАТИ ЗА СПЕЦИАЛИСТИ ПО МИКРОБЛЕЙДИНГ?

Хора, които искат да творят красота, да помагат на жените, да ги правят щастливи и още по-красиви. Хора, които са отдадени на изкуството, нямат фобии и страхове от игли. Деликатни хора – деликатността според мен е много важна, защото при мен идват дами изгубили окосмяването на веждите си поради една или друга причина. Те са много чувствителни на тази тема и често се смущават. В голяма степен трябва да бъдеш човек преди всичко.

КОЕ Е НАЙ-ВАЖНО ДА НАУЧИ ЕДИН КУРСИСТ ПО ВРЕМЕ НА ОБУЧЕНИЕТО?

Че това е професия! Микропигментистът е колорист, проектант, психолог, техничар и тази професия не е никак за подценяване. Когато носиш заложбите и те въведат правилно в нещата, няма как да не се получи.

ИНТЕРЕСУВАТЕ ЛИ СЕ ОТ МЛАДИТЕ КАДРИ СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОВЕДЕНИЯ КУРС ПО МИКРОБЛЕЙДИНГ?

Разбира се, ние сме не само колеги, а и приятели. Обсъждаме, съветваме се, обменяме опит. Човек винаги има какво да научи. Създала съм група на моите курсистки и там следя работата им.
Автор: Анна Радева

OБУЧЕНИЯ ПО МИКРОБЛЕЙДИНГ С ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ ЗА ПРАКТИКУВАЩИ МИКРОПИГМЕНТИСТИ И НАЧИНАЕЩИ БЕЗ ОПИТ.
Микроблейдинг е най-иновативният метод за направа на перманентни вежди. Техниката представлява имплантиране на цвят-пигмент в кожата посредством спциално изработени игли, като резултата е напълно естествено изглеждащи вежди, наподобяващи естествен растеж на косъмчета.
Всеки от Вас, омагьосан от вълшебният метод Микроблейдинг е ‘‘Добре дошъл‘‘ в Обучителен център Дълголетие, за да попие от знанията на най-добрите специалисти, научили техниката във водещи, световно признати академии.
Нашите преподаватели имат за цел да обучят специалисти по Микроблейдинг, които да работят уверени, сигурни и да бъдат горди от постигнатите резултати.

КУРС ПО МИКРОБЛЕЙДИНГ:

Варна, Велико Търново, София, Пловдив

Comments

Popular posts from this blog

Как да си отворим салон за красота

ЦЕНТЪР ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ ДЪЛГОЛЕТИЕ

ПРЕПОДАВАТЕЛИ